`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 10
累積人氣: 4499
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 11 月 19 日  星期日

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

19/11*

今日"約左小洳去屯門"

唉-3-真系吾想去*

原因-3-'今個星期!"去左3次,,

計埋E次..4次了...

厭了-3-'

不過"算吧'約左佢咁耐"

吾想推'"

行左2~3粒鐘,,

返屋企',,

我真系冇心機行,,吾知點解!"

行屯門- -又令我諗住星期4,,同老公鬧交- -

搭西鐵果時"

我終於發覺自己"好討厭行完街!"

勁累既時候"搭西鐵= ='

可能= =我吾趕住返屋企掛- -',

搭車果時"打俾老公"

死啦- -今日冇陪佢'

冇計-3-佢尋晚先同我SAY*,,

星期日得閒- -'刀約左洳囉,,冇計!"

佢好似勁吾開心""-3-"

返到屋企!"勁打電話俾佢-3-

幾驚佢吾肯聽"

之後'佢話1陣出屯門

我話陪佢去"反正今日早返泥'

佢初初吾肯"後來叩左好耐先肯>3<"

傾左1陣"佢話換33,,,

1陣打俾我"'

等等等'好HAPI咁等"

等左20分鐘左右= ="

打俾佢"費事佢....

好啦= ="打俾老公'

睇緊電視-                      -"哦!"

又話出街WO*!

後來- -又又吾俾我去啦><

超吾開心!"想喊- -"

吾知點解!"

大家又鬧交了-        -"

好采"好快冇事'

仲話去睇戲TIM*XDDDDDDDDDD"

去北江搵老公"

佢去左買薯條,,=  3  ="!

去到屯門*XDDDDD"

捉住老公隻手'呵2222222,,

去睇下有咩戲!"

下- -'死亡筆記...仲有10分鐘開場!"

雖然我好飽- -但刀想買野入去食WO*

邊夠TIME=      ='

之後'老公又吾想睇3分鐘先生'

最終"吾睇,,行街仲好"

XDDDD"又重演星期4發生既事LU*XDDD"

行屯市"中途.,見到7-11"

老公又去搵12月12日既BIRTHDAY BEAR LU*!"

我叫佢去屯市上面果間"

但佢話之前系地利店"又細間"應該冇,,

但系,..吾知點解- -我成日覺得,,果間,,

有好多HELLO KITTY既野-3-'

SO*拉左老公入去"

XDDDDD"真系有呀"

吾知有冇12月12日呢""

有呀""!!XDDDDD"

我即刻大叫:我成功左啦"XDDDDD"

好叻女呀"呵222222,,,

老公吾讚我既>3<"!

俾$$果時"個SELL,,係咁望住我-3-'

哦!"SORSOR!我大嘈,,嘻"

吾玩LU*,,

有個HELLO KITTY鎖匙扣送'

我要我地估咩NUMBER*

中左就系邊個既"

我估16~30"

老公估1~15

YA*系29號'成功"

好岩KEY呀"咁岩又系成功!"

老公就哂我"我行過果D地方'

佢刀盡量吾行'XDDDDDD"

去左許留山,,

老公想飲有椰汁既野飲,,

我個樣即刻變哂- -'

老公問我咩事- -"

我....吾飲..得= ='架!"

之後- -我話"少少..應該OK 既'

結果= =臨買,,講左1句'令老公打消念頭"

『希望我1陣OR今晚吾好肚痛』,,

老公即刻拉左我走LU- -'

話去置樂果邊買野飲算,,XDDDD"

行左SANRIO*,,

吾准買公仔俾我呀=3="

我要聖誕節..你送俾我'因為..可以屈你出街MA,,XDD"

講笑- -'

行左10蚊店",,老公又記起,,鬧交啦- -'

哦!"洗吾洗試下,,呵22222,,,

我吾敢啦= ="XDDDD"

THEN*行多1陣"

去左置樂'

老公買野'我要抽3包..XDDD"

估吾到,,我地心靈相通,,

大家刀想要果隻款"

7:10"左右"去左買MELODY橡筋"

THX呀"老公"陪我行返去>3<"

XDDDDDD"

好鍾意呀"

當手鏈戴刀好呀'XDDDDD"

之後"搭車車返屋企LU*

老公突然打泥,,話出去食飯'

好啦- -'到時再電聯啦"

同老公1齊"真系好開心"

雖然好累= =',,不過"吾緊要啦"

返屋企",,

愈來大家刀等緊我呀-3-"

食BIRTHDAY CAKE*XDDDD"

5紫妹"1齊影相LU*

笑笑,,XDDDDDDDD"

同壽星影張'

好令令呀>3<"I LOVE U'',,

HAPI BIRTHDAY*婉兒,,

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-11-20 08:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]