|

19/11*
今日"約左小洳去屯門"
唉-3-真系吾想去*
原因-3-'今個星期!"去左3次,,
計埋E次..4次了...
厭了-3-'
不過"算吧'約左佢咁耐"
吾想推'"
行左2~3粒鐘,,
返屋企',,
我真系冇心機行,,吾知點解!"
行屯門- -又令我諗住星期4,,同老公鬧交- -
搭西鐵果時"
我終於發覺自己"好討厭行完街!"
勁累既時候"搭西鐵= ='
可能= =我吾趕住返屋企掛- -',
搭車果時"打俾老公"
死啦- -今日冇陪佢'
冇計-3-佢尋晚先同我SAY*,,
星期日得閒- -'刀約左洳囉,,冇計!"
佢好似勁吾開心""-3-"
返到屋企!"勁打電話俾佢-3-
幾驚佢吾肯聽"
之後'佢話1陣出屯門
我話陪佢去"反正今日早返泥'
佢初初吾肯"後來叩左好耐先肯>3<"
傾左1陣"佢話換33,,,
1陣打俾我"'
等等等'好HAPI咁等"
等左20分鐘左右= ="
打俾佢"費事佢....
好啦= ="打俾老公'
睇緊電視- -"哦!"
又話出街WO*!
後來- -又又吾俾我去啦><
超吾開心!"想喊- -"
吾知點解!"
大家又鬧交了- -"
好采"好快冇事'
仲話去睇戲TIM*XDDDDDDDDDD"
去北江搵老公"
佢去左買薯條,,= 3 ="!
去到屯門*XDDDDD"
捉住老公隻手'呵2222222,,
去睇下有咩戲!"
下- -'死亡筆記...仲有10分鐘開場!"
雖然我好飽- -但刀想買野入去食WO*
邊夠TIME= ='
之後'老公又吾想睇3分鐘先生'
最終"吾睇,,行街仲好"
XDDDD"又重演星期4發生既事LU*XDDD"
行屯市"中途.,見到7-11"
老公又去搵12月12日既BIRTHDAY BEAR LU*!"
我叫佢去屯市上面果間"
但佢話之前系地利店"又細間"應該冇,,
但系,..吾知點解- -我成日覺得,,果間,,
有好多HELLO KITTY既野-3-'
SO*拉左老公入去"
XDDDDD"真系有呀"
吾知有冇12月12日呢""
有呀""!!XDDDDD"
我即刻大叫:我成功左啦"XDDDDD"
好叻女呀"呵222222,,,
老公吾讚我既>3<"!
俾$$果時"個SELL,,係咁望住我-3-'
哦!"SORSOR!我大嘈,,嘻"
吾玩LU*,,
有個HELLO KITTY鎖匙扣送'
我要我地估咩NUMBER*
中左就系邊個既"
我估16~30"
老公估1~15
YA*系29號'成功"
好岩KEY呀"咁岩又系成功!"
老公就哂我"我行過果D地方'
佢刀盡量吾行'XDDDDDD"
去左許留山,,
老公想飲有椰汁既野飲,,
我個樣即刻變哂- -'
老公問我咩事- -"
我....吾飲..得= ='架!"
之後- -我話"少少..應該OK 既'
結果= =臨買,,講左1句'令老公打消念頭"
『希望我1陣OR今晚吾好肚痛』,,
老公即刻拉左我走LU- -'
話去置樂果邊買野飲算,,XDDDD"
行左SANRIO*,,
吾准買公仔俾我呀=3="
我要聖誕節..你送俾我'因為..可以屈你出街MA,,XDD"
講笑- -'
行左10蚊店",,老公又記起,,鬧交啦- -'
哦!"洗吾洗試下,,呵22222,,,
我吾敢啦= ="XDDDD"
THEN*行多1陣"
去左置樂'
老公買野'我要抽3包..XDDD"
估吾到,,我地心靈相通,,
大家刀想要果隻款"
7:10"左右"去左買MELODY橡筋"
THX呀"老公"陪我行返去>3<"
XDDDDDD"
好鍾意呀"
當手鏈戴刀好呀'XDDDDD"
之後"搭車車返屋企LU*
老公突然打泥,,話出去食飯'
好啦- -'到時再電聯啦"
同老公1齊"真系好開心"
雖然好累= =',,不過"吾緊要啦"
返屋企",,
愈來大家刀等緊我呀-3-"
食BIRTHDAY CAKE*XDDDD"
5紫妹"1齊影相LU*
笑笑,,XDDDDDDDD"
同壽星影張'
好令令呀>3<"I LOVE U'',,
HAPI BIRTHDAY*婉兒,,
|