| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
<map name="imgmap">
<area shape="rect" alt="Qooza" coords="340,355,415,388" href="http://blog.qooza.hk/">
<area shape="rect" alt="Member" coords="270,250,375,285" href="http://my.qooza.hk/">
<area shape="rect" alt="Forum" coords="310,75,405,105" href="http://forum.qooza.hk/">
<area shape="rect" alt="Login" coords="370,160,450,200" href="http://www.qooza.hk/logging.php?action=login"></map><img height="480" alt="" src="http://forum.qooza.hk/attachments/forumid_64/skin.._M4haqcZYKv1j.gif" width="800" usemap="#imgmap" border="0"> <!--文章框架開始-->
<div style="margin-top: -440px; margin-left: 420px; overflow: auto; width: 340px; position: static; height: 390px;">
<table height="90%" cellspacing="1" width="90%" border="0">
<tbody>
<tr>
<td valign="top" align="center">
<table cellspacing="1" width="100%" border="0">
<tbody>
<tr>
<td>
<p align="left">萬聖節快樂∼!!
</font>
</span></p></td></tr></tbody></table>
<div align="left">
<table>
<tbody>
<tr>
<td>2006 年 10 月 31 日 星期二</td>
<div align="center"> </div></tr></tbody></table>
<table cellspacing="1" width="100%" border="0">
<tbody>
<tr>
<td valign="top"> 祝大家:
金日..有好多糖糖同支古力食..哈哈
好開心牙!!

</td></tr>
<tr>
<td> [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]</td></tr></tbody></table></div>
<table cellspacing="1" width="100%" border="0">
<tbody>
<tr>
<td>
<p align="left"></p></td></tr></tbody></table></td></tr></tbody></table></div><!--文章框架結束-->
<div> </div>
<div style="margin-top: -420px; margin-left: -510px; overflow: auto; width: 250px; position: static; height: 400px;" id="info">
<table style="width: 228px; height: 51px;" cellspacing="1" width="228" border="0">
<tbody>
<tr>
|
|
牙施 於 2006-10-31 09:26 PM 發表:
|
網主回覆
李上黎睇我日記..
我已經好開心架喇 Posted at 2006-11-04 07:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
啊程 於 2006-10-31 08:58 PM 發表:
hhhhhhhhh
我來左啦........... 萬聖節快樂 《《《去留言啦!!
|
網主回覆
我一定會去李個BLOG留高架^^
李刀系牙 Posted at 2006-11-04 07:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傑 於 2006-10-31 08:57 PM 發表:
thick or teart????你仲未請我食糖呀!!哈哈
|
網主回覆
好牙''如果見到李既話..
我實請比李食牙** Posted at 2006-11-04 07:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
P.S 於 2006-10-31 08:46 PM 發表:
|
網主回覆
李刀系牙~!
Posted at 2006-11-04 07:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|