今日朝早10點幾起左身...俾人吵..BAD,,BAD=
食完自己整既公仔麵之後,,做HW""//..++
做左冇幾耐,,牙米米打黎,,,又唔知講咩好...佢又話有人叫佢打俾我,,
但係果個人又唔講野,,,勁悶..3個人一起唔講野...悶爆..!!~;;
最後我同佢講88,...又要講好多理由...!!!~~先至可以擺脫佢地..!!@##
大概兩點幾牙米米又打黎.'''但係果陣我唔係樹]''''''
大概兩點幾...我打返俾佢,,,..又係果個人叫佢打黎,..唉..!!@###
跟住唔知唔覺就傾左兩個幾鐘..果個屎人杰係咁串我..,,真係牙..!!!
搞倒我勁熱,,,佢仲叫我"理"去冰箱喎,,都唔知佢係咪傻架..傻瓜..:"KAKA>.!!
跟住我手提無電,,熄左機...者係無啦啦CUT佢線'[]]]]//.=-----
佢地好似好無奈....KAKA>...SOR,,,牙米&99杰...GOOD DOG....!!KAKA//
又係咁過左一日啦,,,,今日真係BAD DAY!!!!>3<
|