今日一早我就返左教會~~lu
返完早堂同我阿媽去左花園食飯~~
之後我就返埋午堂~~
上完午堂~~
我d組員要開會~~
我就跟左joanna去行街~~
之後再去m記搵波波食dinner~~
係m記度有好多人都係我地教會d人~~
食完野之後,我同波波佢地返教會度聚會~~
首先就有敬拜,訊息分享等等~~~
之後我地玩埋倒數~~
其實呢一次倒數係我第一次玩倒數~~
哈哈~~
好開心,好好玩~~呀
之後,我同姨媽走先~~
我同姨媽去左搵我阿爸同我阿媽~~
我地車左姨媽返屋企先~~
然後再同我阿爸交車~~
之後就搭西鐵返屋企~~
返到屋企已經係2點幾就黎3點~~lu
我訓ga時候已經係3點幾~~lu
不過我真係玩得好開心呀~~ ^^
p.s我都好掛住你地~~嫁
莊莊~~la,彭綺~~la,小欣欣~~la
小雅雅~~la,傑傑~~la.......... |