suki0313
暱稱: NICKY
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-24
2007-05-23
2007-05-20
2007-05-20
2007-05-19
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


2007-01-14 分類: 未分類

最近,好似有d唔舒服~~
成日有d頭暈同有d痛~~
有差唔多成個星期都冇覺肚餓~~
個胃成日都好似有野頂住~~咁
仲有d想嘔~~tim   
食少左好多野~~
個人成日都怪怪地~~咁
超唔舒服~~=.=''

2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


2007-01-10 分類: 未分類

好耐冇開電腦~~la
好掛住部電腦呀~~
前日係我學校ga陸運會~~
我參加左跳高~~
哈哈~~
真係好~~la
我想有個牌掛下好耐~~la
點知我今次真係有牌掛~~
仲要係冠軍~~tim
係唔係覺得好奇怪~~呢
以我一個咁冇運動細胞ga人都可攞到牌~~
同我比賽個d係唔係有d問題~~
但係我可以好肯定咁同你講~~
佢地係冇問題~~嫁
因為全部人我都識~~
咁我攞到冠軍ga原因:
1.)只係得3個人參加
2.)有一個冇返
3.)有一個下午先返,但係個比賽係上午
4.)我有跳過,仲破左學校記錄
就係咁我就攞左個牌~~la
哈哈~~
好無奈呢~~~
我都係~~
不過總算有個牌掛下呀~~  ^^
沉日我又睇多一次寶貝計劃~~
估唔到我又會喊多次~~
仲要我阿媽阿爸家姐都係曬度~~
之後俾佢地笑~~
真係好瘀呀~~

2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


2007-01-02 分類: 未分類

今日我終於發覺到~~
原來我同我阿媽嘈係每日一定會做ga野~~
係我上左中學以黎~~
係冇一日係有停過~~
今日我又同我阿媽嘈~~lu
今日我阿爸放假~~
咁我地就一家去左pizza hut 度食dinner~~
食食下~~
我阿爸問我食咩~~
我冇出聲~~
只係用頭去示意食咩~~
跟住我家姐同我阿爸就一人指左一碟野~~
但係我都係冇出聲~~
點知我阿媽突然間係度鬧我~~
話我啞~~嫁
唔識講野呀~~
唔出聲~~
咁我咪話玩下~~咋
佢就話玩下玩下玩埋下半世~~la
跟住咁我冇講~~la
費事搞到成家唔開心~~la
跟住冇幾耐~~
我阿爸食唔食個唔知咩~~la
我話唔食~~
咁佢就分左一d俾我阿媽,一d俾我家姐,一d俾佢自己~~la
點知我阿媽又分左一d俾我~~
咁我都話左唔食~~
咁我咪俾返佢話唔食~~囉
點知佢又係度鬧我~~
佢講左d唔知咩~~
跟住又話以後叫我唔好叫佢~~喎
ok~~
係佢叫我唔好叫佢~~嫁
唔係我唔叫佢呀~~~
之後我地就走去行街~~la
諗住去buy返對鞋~~
咁睇唔岩就唔buy~~嫁la
點知我阿媽又係度話我~~
好似家姐咁煩~~喎
咁我咪話~~
下...睇唔岩都buy,咁你不如buy曬成間鞋店d鞋俾我呀~~
一定要今日buy到~~嫁
今日buy唔到就以後冇得buy~~
跟住我阿媽話buy唔到就返屋企~~
跟住我就同家姐行得好快咁去左車站~~la
上左車之後我阿媽又同我家姐講~~
話得閒帶我去旺角buy鞋~~
落左車之後我就同我家姐講~~
我地一定可以buy到我鍾意ga鞋~~
成晚我就再冇同過我阿媽講野~~la
成晚同我家姐係房度~~
家姐做功課,我就係度發毛~~la

2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


2007-01-01 分類: 未分類

 今日一早我就返左教會~~lu
返完早堂同我阿媽去左花園食飯~~
之後我就返埋午堂~~
上完午堂~~
我d組員要開會~~
我就跟左joanna去行街~~
之後再去m記搵波波食dinner~~
係m記度有好多人都係我地教會d人~~
食完野之後,我同波波佢地返教會度聚會~~
首先就有敬拜,訊息分享等等~~~
之後我地玩埋倒數~~
其實呢一次倒數係我第一次玩倒數~~
哈哈~~
好開心,好好玩~~呀
之後,我同姨媽走先~~
我同姨媽去左搵我阿爸同我阿媽~~
我地車左姨媽返屋企先~~
然後再同我阿爸交車~~
之後就搭西鐵返屋企~~
返到屋企已經係2點幾就黎3點~~lu
我訓ga時候已經係3點幾~~lu
不過我真係玩得好開心呀~~  ^^
p.s我都好掛住你地~~嫁
     莊莊~~la,彭綺~~la,小欣欣~~la
     小雅雅~~la,傑傑~~la..........

2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


2006-12-31 分類: 未分類

好野~~
話咁快又過左一年~~la
好多野都變左~~
例如:學校,同學,老師ga轉變~~la
       人ga性格,對人ga態度等等
都有所一定ga變動~~
但係仲有好多野都係冇變~~~嫁
就係我ga身高~~
呀~~
竟然一年入面都冇高過~~
我中三又係163~~
中四都係163~~=.=''
點解...點解呀~~
成年~~la
一d都冇高過~~T.T''
有D自卑呀~~
好多人都高過我~~
不過,太高都唔係咁好~~
好在~~啫
我都唔係太高~~
HEHE~~

P.S祝每個人新年快樂~~
                 心想事成~~