金日1早就比肥肥肥肥婷呢條衰人嘈鬼醒我LA..
跟住就同[肥婷],,[嫂子],,[OSCAR]去左屯門唱KKKKK哇..好開心囉..好耐都冇試過咁開心,,
[明白朋友仔先可以比到開心,,幸福比我囉..]不過唱到某DDDD歌就比我諗反好多野,,
唱到咁上下..[OSCAR]佢約左佢D FD廿就走左啦..得反我地三條油..
唉..跟住就反天水圍過左北江..係樓梯到煲煙就見到dddd吾想見既人囉..
煲完煙,,肥婷就反屋企了..我就同嫂子個反屯門..不過就去左E院探〔哥子〕..
去到點知呢..唉...唔想講啦..心照啦..
呢個世界有好多戀愛嘅顏色..活得瀟灑精彩自在系我一半嘅模式..
吾理你幾有型有格我只系好想做..做一個全情投入專心一意背後嘅女子
你知唔知道究竟我想要D乜?
我要你冇野瞞住我兼且攬得我好實
只不過你感覺晤到其實我系有做
只要你肯回昧過去你就一定揾得到
我打親俾你 你就永遠系留言
加上媼你晤到 我就無心睡眠
究竟佢對住你 你覺得系件快樂事?
定益話你對住我已經冇咗個愛字?
我唔想聽兩個字其實有右彎轉?
自私嘅你究竟你想我點?
愛你唔愛你 已經系好明顯
憂柔寡斷 倒不如決斷講再見
|