2006 年 2 月 25 日 星期六 ![]() |
無... ![]() |
今日好早起身...返學.....做咩? 整壁報...幫手*... 整完去食野又成..好飽... 返屋企沖涼洗頭*又出.. 係不江買左對鞋*...超抵...哈* 仲好令tim*...去左d賣電話既鋪頭睇vs3幾錢*.. 1380...好相要也... 跟住5點幾出元朗.. 食完飯就10點幾*... 返到天水圍..好累......訓* |
| 刊登時間︰2006-02-25 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 24 日 星期五 ![]() |
| 專題學習日 |
今日係專題學習日... 我地單數去香港文化乜乜乜館....吾記得左個名... 睇關於''愈''劇....*都ok好玩...悶左少少.... 返到天水圍...就放lunch*放到2:30 去左登奶佬到食*... 超飽...見到moon如同蝦蝦佢地* 行左一陣不江*...買左支保濕噴霧... 但係冇乜用..唉*哂哂d錢... 跟住就返sc*...差d遲到..哈* 跟住就做工作紫同專題... 4:00放學...行不江*.. 見到牙寶佢地,,,我買左隻耳環...* 又買左件衫...背心*.. 超著到身材=0=...緊身* 家姐係到要我買....算啦..都買左* 返到屋企...著新衫..又真係幾令.. 好易親衫*....哈..多謝家姐.. |
| 刊登時間︰2006-02-24 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 23 日 星期四 ![]() |
第一次去美容院,,,(除左去我牙媽果間) ![]() |
今日,,,朝早...miss yan,,同返我地講分組d野.... 唉*我明知我同小敏果組... 但係我冇企起身...唉* 佢地好似吾多理我,,,算啦...係我一相情願... 以為佢地真係同返我玩,,, 我入左女班長果組,,,* 吾知邊個帶相機... 我吾俾帶*我牙妹要帶... 跟住都係講返放學... 同林嘉欣去左不江,,,美容院*修眉.... 修完的確靚左喎*..哈...講笑姐,,, 冇咁雜...精神左*...<<--我既目的* 跟住牙寶泥埋*一齊行不江,,, 行左一陣....買左條裙*...冇左條白色啦...>0< 唉*...買左粉紅.... 跟住就返屋企,,,,聽日吾知整吾整曲d頭髮*... 聽日先算=口=... |
| 刊登時間︰2006-02-23 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| suki1314520 | |
| |
| 暱稱: °×*牙癲___ ,,,] 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| » 最新日誌 | ||||||||||
|
| » 日誌分類 | ||
|
| » 訪客留言 |
最近三個月尚無任何留言 |
| » 我的好友 |
|
|
| » 我的連結 |
尚無任何連結 |
| » 站內搜索 |
|
|