好耐冇打Qooza
打黎都冇用
都係留番比自己睇啦:)
可能有d時候失去方向
但係好快會慢慢回想起自己既理想
係可能努力後得到既唔係多
但係總好過冇努力
我都唔想後悔
細個咩咩咩冇做..冇做咩咩咩
唔想再有好多好多既遺憾.
唔想老既時候又話後生冇珍惜時間
唔想見到10次遲到又後悔唔早d出門
唔想欠功課既時候又話自己唔做
唔想英文中文唔合格話自己唔小心
唔想話自己冇好好珍惜家人
........................................................
我唔知一年2年
十年廿年後自己變左咩人
但願我緊記呢d野.......
a_a''打到好唔冷靜''
:D |