| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
天氣`
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
A happy day!`
今日九點幾左右到銀座戲院`
又係我遲到lo咩事`....唉`=3=凸
同坤坤(呢仔)`阿倫(蕉仔)`阿風(呢蕉仔)`
寶寶`胡盈`and 阿盧`去睇2012`
超正lo 咩事`
我足足喊左3~4次`(條友癡媽根...)
because太感人啦...T^T
睇完戲去have lunch`(M記)
++and cct被寶寶call左過來...`
呢仔kai 到攞d薯條擺落杯朱古力到食`
仲話好好味`....服左佢`...Orz|||
之後盧走左`
我地去元朗踩 "AT "(有睇飛輪知咩事`roller blades`)
仆左幾次街`
無人see 到~`
but 其他人跌親`
我就第一個見wo`~(哈`)
之後我地就去阿風屋企睇[4條大路通陰間]`
嚇到我地PK`(orz`)
個個唔係用件衫遮住隻眼`
就係用只手遮住`.....
淨係阿風唔驚...`(好勁!!`)
可惜啊`
果個時間都好晏`
個個都要番屋企`
無睇到最後一個故事`...
我地個個都好驚`
阿風就一個一個咁送我地番屋企`
多謝你啊`!
都多謝你地陪左我成日~`>3<!!`
ps轉左新電話`:66432507(人仔`)
| |
love chopper`
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 59 | »
|
|