其實,這個星球裹有壞人,好人,當然仲有無品的人,所以這個星球唔係你諗得甘簡單!就舉個例子,我班就有一個!我仲記得有一次個女仔同一個男仔打交,我無理到就出事啦!個女仔訂個不明袋落我塊臉到,超痛咪喊lo,佢就話我甘易喊!今日,個女仔因為俾人傳佢的野就喊啦,跟住我話佢你咪仲易喊過我,有咩資格話我,真不服氣~~