星期六
係中秋節既人月兩團圓既日子
令我增加特別掛住老公
好想好想快D見到老公啊
果日同老公傾左一陣計之後
就去左陪啊妹整牙同飲茶
返黎同老公一陣就去啊麻度食飯同過夜
SO我就只可以用電話同老公傾計
夜晚
啊麻間屋度望到個月亮好圓好令
但最算幾令都唔係同老公一齊都冇意思啦
呵~~~老公
你望月亮果陣你有冇掛住我啊??
HONEY
我就勁掛住你啊
好想攬住你一齊賞月啊
HONEY
星期日
因為我手機冇咩電
我就同老公傾左一陣既電話
老公一問到我仲有幾多電啊
我就話一格都冇啦
點知話口未埋真係冇電自動關左機
真係衰多口啊>.<
跟住我就係想訓但訓唔到
就出左去睇電視.....食早餐
中午再訓2個鍾
我今日訓左11個鍾啦
我第一次訓咁耐
嘻嘻
不過好好訓啊
醒左就打電話叫醒個懶訓豬
再傾左一陣
老公
我好掛住你啊^^
我永遠永遠都咁愛你啊
HONEY
啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜.............................................卜
|