honey is apple of my eyes**
suki2380
暱稱: apple
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-25
2009-10-27
2009-10-25
2009-10-24
2009-10-22
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 586
今日人氣: 2
累積人氣: 2262
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


2009-10-05 分類: 未分類

星期六
係中秋節既人月兩團圓既日子
令我增加特別掛住老公
好想好想快D見到老公啊
果日同老公傾左一陣計之後
就去左陪啊妹整牙同飲茶
返黎同老公一陣就去啊麻度食飯同過夜
SO我就只可以用電話同老公傾計
夜晚
啊麻間屋度望到個月亮好圓好令
但最算幾令都唔係同老公一齊都冇意思啦
呵~~~老公
你望月亮果陣你有冇掛住我啊??
HONEY
我就勁掛住你啊
好想攬住你一齊賞月啊
HONEY


星期日
因為我手機冇咩電

我就同老公傾左一陣既電話
老公一問到我仲有幾多電啊
我就話一格都冇啦
點知話口未埋真係冇電自動關左機
真係衰多口啊>.<
跟住我就係想訓但訓唔到
就出左去睇電視.....食早餐
中午再訓2個鍾
我今日訓左11個鍾啦
我第一次訓咁耐
嘻嘻
不過好好訓啊
醒左就打電話叫醒個懶訓豬
再傾左一陣
老公
我好掛住你啊^^
我永遠永遠都咁愛你啊
HONEY
啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜.............................................卜






訪客留言 (返回 suki2380 的日誌)


hmwqaz 於 2009-10-05 10:27 PM 發表:
老婆豬
我就算唔望個月亮都好掛住你牙
望住個又大又圓既月亮就更加掛住你個傻豬豬啦
豬豬豬豬豬豬豬豬.......................卜
我係石灘度見到有d情侶係度賞月
我個心好痛牙
點解我拍緊拖...但我唔可以同心愛既人一齊賞月
不過我好希望下個中秋節唔會孤苦伶仃咁冇老婆豬係身邊俾我攬住一齊賞月啦
老婆豬..............
係囉!~~~
傾左都唔夠5分鐘就cut左啦.........
仲以為你會好聰明咁用牙妹部手機打返俾我添
點知等左15分鐘左右都未有電話黎
好失落咁訓教啦.......
你不嬲都係個懶訓豬嫁啦
訓咁多係正常嫁啦!~~^,^
懶訓豬老婆
真係每逢佳節陪思親牙
好想攬住個傻豬豬一齊望住個月光
萍萍豬
我永遠永遠都咁愛你牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 老公
嘻嘻
我都好掛住你啊
啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜..........................................................卜
SOR啊
老公
我都好想下年可以同你一齊過啊^^
我都好想用啊妹部啊
但佢俾左啊媽唔嗎
SO得我一部炸
HONEY
你先係懶訓豬啊
老公^^
我都係永遠永遠都咁愛你啊
賢賢
Posted at 2009-10-06 08:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hmwqaz 於 2009-10-05 10:23 PM 發表:
老婆豬
我就算唔望個月亮都好掛住你牙
望住個又大又圓既月亮就更加掛住你個傻豬豬啦
豬豬豬豬豬豬豬豬.......................卜
我係石灘度見到有d情侶係度賞月
我個心好痛牙
點解我拍緊拖...但我唔可以同心愛既人一齊賞月
不過我好希望下個中秋節唔會孤苦伶仃咁冇老婆豬係身邊俾我攬住一齊賞月啦
老婆豬..............
係囉!~~~
傾左都唔夠5分鐘就cut左啦.........
仲以為你會好聰明咁用牙妹部手機打返俾我添
點知等左15分鐘左右都未有電話黎
好失落咁訓教啦.......
你不嬲都係個懶訓豬嫁啦
訓咁多係正常嫁啦!~~^,^
懶訓豬老婆
真係每逢佳節陪思親牙
好想攬住個傻豬豬一齊望住個月光
萍萍豬
我永遠永遠都咁愛你牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hmwqaz 於 2009-10-05 10:22 PM 發表:
老婆豬
我就算唔望個月亮都好掛住你牙
望住個又大又圓既月亮就更加掛住你個傻豬豬啦
豬豬豬豬豬豬豬豬.......................卜
我係石灘度見到有d情侶係度賞月
我個心好痛牙
點解我拍緊拖...但我唔可以同心愛既人一齊賞月
不過我好希望下個中秋節唔會孤苦伶仃咁冇老婆豬係身邊俾我攬住一齊賞月啦
老婆豬..............
係囉!~~~
傾左都唔夠5分鐘就cut左啦.........
仲以為你會好聰明咁用牙妹部手機打返俾我添
點知等左15分鐘左右都未有電話黎
好失落咁訓教啦.......
你不嬲都係個懶訓豬嫁啦
訓咁多係正常嫁啦!~~^,^
懶訓豬老婆
真係每逢佳節陪思親牙
好想攬住個傻豬豬一齊望住個月光
萍萍豬
我永遠永遠都咁愛你牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]