今日 朝早同老公傾計 好開心啊 我地又多左一個計劃啦^^ 但同樣多左一樣會我地唔開心既機會 我都唔知點講好 講多只會講多 唔講你又覺得我唔知點 點解會咁煩>.< THEN 我就好快咁準備好曬返學D野 就上土豆睇有營煮婦 嘻嘻 好搞笑啊
我好掛住你啊 我永遠永遠都愛你啊 HONEY 無論點我對你既愛都唔會變啊 啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜.........................................卜^^