今日又係5點幾就醒左嚕
俾bb噪醒左
我就去左on msn
點知個c food冇on
就off左
去左花園度羽毛球同籃球
仲蕩秋千
好好玩啊
嘻嘻
跟住去左搵學校
呢度係跟年齡黎讀書
啊妹就升左3級
而我就應該讀成人學校
因為呢度18歲係讀大學
好煩啊
遲d又要考車牌
煩煩煩
搵左學校之後
就去左姑姐間餐管度食野
又飲又食又唔曬$$$$
d野食好味
間餐管好大好令
以後有免費野食啦
嘻嘻
THEN
去左買手機
我買左新手機
雖然睇個價錢好便
但對番港幣就好貴
最後就去左超市買野
D野好便啊
全部都1 ,2蚊
嘻嘻
想買曬D野佢
我聽日就擺相
俾你地睇
呢度D屋好矮既炸
唔會過5層
D屋大多數都係1層
好搞笑
老公
我愛你
啜啜啜啜啜啜.............................卜
|