我今日好開心呀!!!!!!!
今日我同林斯穎一齊去左書店睇書~
我覺得好開心~
我今日好開心呀!!!!
我今日去了街~
我都有小小累T_T
今日我上左好多堂^_^
例如:數學.英文.商業.中文.生物.電腦等等.....
>_< ^_^ #_# "T_T"
我今日好開心呀>_<
今日見到好多同學>~<
^_^
我今日好開心呀!!!
我今日可以見D舊同學~
見到D舊同學好開心呀!!!
講到好多野呀!!!!
我希望可以又見到佢地呀!!!>_<