今日 .. 4點幾起身∼
CaRMeN 打梨 ,,
佢吾見左張校服相
之前佢俾左張我 .. 而家問我拎XD'
Then 出左去 .. 點知吾記得拎張相- -
算啦 ,, 之後出左葵芳
佢要買番學鞋@O@"
買左我之前果對-口-"
Then 出MK*
順便買袋XD" 同 CaRMeN 果個1樣的"
買完番葵芳食野 ,,
之後去左 CRaZY RooM 睇野∼
睇完去3聯*v*
朱茜出左新書>333<"
[[ 幸福彩球迷失了 ]] .. 48蚊耶>V<"
TheN番屋企了/\/\"