今日 ..
同小渝1齊番""
番到去∼試下著佢對鞋-33-
超鬆 .. 真的有點像拖鞋-口-"
中文 ,, 蠻悶的說-0-""
PE !!* 我冇帶衫
其實系專登吾帶 ..
吾想拎咁多野=33="
本身今日考手球 ,, 點知下堂考"
之後o既堂都好悶 ..
Eng ..
牙邊個邊個問我系咪重讀 ..
我話系 .. 佢話 .. 吾好吹水= =
我咪答佢 .. '' 你吾好信囉 ..
我果班有個話 .. [[[ 真架 ]] "
哇卡卡-00- .. 之後牙邊個邊個話 ..
咁你咪好著數(佢指考試)∼
佢都傻o既 .. d卷有乜可能同上年1樣=/\=..
放左學要朋輩 ..
But Shadow 落左梨"
S0 冇去 .. 同佢地去左Art room-00-
佢地要整野 ..
玩到5點幾先走
過馬路果陣見到佩嫻=]]"
本來放學同 CaRMeN 去TW ..
點知佢又話要好晏 .. =00=唉*
|