今日係2007ge最後一日"
係呢一年"]
我有好多回憶^^"
試過同fd絕交}'"
試過毫冇三心兩意咁中意一個人]"
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
今日']
我諗住同艾琳去""倒數""
但係大家意見不合(- -)"
青衣城' 奧海城' 葵芳
aLiCe話要去青衣城
算了""我刀係吾夠佢鬥ga 喇- -/'
所以我地決定去青衣城
佢話下次就番我{^^]
呵呵!!
{{不開心}} 變 {{好開心}}
祝大家新年快樂,開開心心吧!
心情指數:50%
刀係一般LA
|