◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
「愛」並不難寫出.....
  但卻難以真正感受.........
suki720
暱稱: 牙媛___*V<
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=O=
HAPPY BIRDAY>V<...
興奮的一天*
嘻嘻
KISS*
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 47
今日人氣: 2
累積人氣: 2473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 4 日  星期三 晴天
工展會*

今日最後個兩堂可以去工展會呀...呵呵!係我地商班、自選班、兩班中五同埋少數中三既人去,,,*

我地1點3就係學校樓下集合...好彩小息落左去食野姐,唔係就一定無得食...KAKA!LUNCH放埋書就番課室拎袋落樓下啦!

我、阿冰、阿巧同埋李樂X係一組既,咁岩我地就跟劉副校...佢就係第一個行既,因為佢要拎票呀MA!!呵呵...入到去,國寶同阿蚊兩個就拉左我地去睇野食,入到去好大陣香味呀,搞到我樣樣都想食...但最後都係無食,話再行下先喎!!^^我地一路行就一路玩,但今日都算曬呀...阿蚊行左無耐,就開始流汗啦>O<

我地去到優之良品...國寶買左個糖,之後見到阿強佢地...佢問左一個好好笑既問題:優之良品係邊呀?我地答佢:係你前面呀!我地就係到狂笑啦...哈哈!>V<我地就去搵阿波蘿啦...想食雪糕呀!呵呵...我同冰就係到諗係咩好,最後選擇左雪糕!KAKA...無聊=_________________=

到3點30分,我地就去集合點到集合啦!點知,黃藍同BEBE唔識路...打電話黎問,真好笑!^^我地就行去銅鑼灣到行街啦,點知行行下,唔見左黃藍同BEBE...無耐,黃藍打黎...原來佢地搭緊MTR出荃灣啦![咁你地算啦!]

我、冰、巧、國寶同埋阿蚊就諗住食拉麵,去搵味千拉麵啦!好彩地都俾我地搵到...食完,我地就坐係到傾計啦!呵呵...勁好笑喎!!^^

大約6點幾先走...我地就去搭MTR番葵芳囉,佢地3個就番荃灣!去到葵芳,咁岩地我地兩個都肚痛,呵呵! 買埋禮物就番屋企囉...番到屋企8點鐘,阿媽仲係到睇緊<天國的楷梯>!!睇黎黎去都唔厭架喎...HAHA!>3<

KARY:唔好意思呀...今日無陪你補習!>O<SOTRRY ,同埋HAPPY BIRTHDAY!>3<

P.S:番多幾日就放假啦!呵呵...考試就到,驚!>O<

刊登時間︰2006-01-05 08:29 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 suki720 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]