今日最後個兩堂可以去工展會呀...呵呵!係我地商班、自選班、兩班中五同埋少數中三既人去,,,*
我地1點3就係學校樓下集合...好彩小息落左去食野姐,唔係就一定無得食...KAKA!LUNCH放埋書就番課室拎袋落樓下啦!
我、阿冰、阿巧同埋李樂X係一組既,咁岩我地就跟劉副校...佢就係第一個行既,因為佢要拎票呀MA!!呵呵...入到去,國寶同阿蚊兩個就拉左我地去睇野食,入到去好大陣香味呀,搞到我樣樣都想食...但最後都係無食,話再行下先喎!!^^我地一路行就一路玩,但今日都算曬呀...阿蚊行左無耐,就開始流汗啦>O<
我地去到優之良品...國寶買左個糖,之後見到阿強佢地...佢問左一個好好笑既問題:優之良品係邊呀?我地答佢:係你前面呀!我地就係到狂笑啦...哈哈!>V<我地就去搵阿波蘿啦...想食雪糕呀!呵呵...我同冰就係到諗係咩好,最後選擇左雪糕!KAKA...無聊=_________________=
到3點30分,我地就去集合點到集合啦!點知,黃藍同BEBE唔識路...打電話黎問,真好笑!^^我地就行去銅鑼灣到行街啦,點知行行下,唔見左黃藍同BEBE...無耐,黃藍打黎...原來佢地搭緊MTR出荃灣啦![咁你地算啦!]
我、冰、巧、國寶同埋阿蚊就諗住食拉麵,去搵味千拉麵啦!好彩地都俾我地搵到...食完,我地就坐係到傾計啦!呵呵...勁好笑喎!!^^
大約6點幾先走...我地就去搭MTR番葵芳囉,佢地3個就番荃灣!去到葵芳,咁岩地我地兩個都肚痛,呵呵!
買埋禮物就番屋企囉...番到屋企8點鐘,阿媽仲係到睇緊<天國的楷梯>!!睇黎黎去都唔厭架喎...HAHA!>3<

KARY:唔好意思呀...今日無陪你補習!>O<SOTRRY
,同埋HAPPY BIRTHDAY!>3<

P.S:番多幾日就放假啦!呵呵...考試就到,驚!>O<

|