今日朝早好早起身比欣欣嘈醒,,,
去左洗頭-口-|| 旦系好眼訓,,不過好起左身*V*!
落街食左個包=3=,,就反學喇,,!
今日設技堂,,比條仆街記左個缺點,,無做姐,,洗吾洗牙....他媽的....
算,,我忍!聽日要調位,,*坐牙螢側面,,好釆吾系坐系D KAI佬到姐-口-|
坐甘前,,點出貓牙,,想我死咩-V-!
跟住生教玩埋D白痴到無人有既野=﹏=
玩完就放學,,就去左M記食野,,跟住出去個公園到,,
D男仔系KAI-"- 向我地揮手-口-||
跟住米走囉,,買{發保膠}!就反屋企打機喇-3-`
|