今日陪ah ma`放假*
睇戲-v-'
{地心探險記}
3D版*
睇戲之前.去左食'哈緊帶s'雪糕*
哈:}
超好味既.焦糖味雪糕+朱古力蛋糕'
3:50睇戲*
好鬼好睇.
3D d野飛過黎.
驚心.=v=||
介少大家睇也*!!
之後,去左天悅.
諗住買鞋`.
之後睇吾岩.a_a'
見到高斌'同周嘉誠.
(吾知佢地個名有冇打錯喇.-v-')
肚餓.
食8爪魚'圓'
食食下有個組長打比我.
係咁叫我參加第2階段.
同我講佢係嘉駒個組長.係佢細佬個朋友,
話如果我參加.嘉駒就會參加.
佢係咪有必要同我講佢同佢個關係幾咁好- -v.
我吾係諗左第2度.
但係1個女仔專登打比我叫我去第2階段.
有咩目的.-0-'
好似我累左嘉駒吾參加咁.
唉.超吾開心.
終於明白咩叫心Up`
之後傾完1大輪.
冇哂心情食野.
灰左好耐.唉.
睇極d鞋都吾岩心水.
去完天悅.再去太安樓.
仲去埋吉吉島.
行左成日都睇吾岩.
知道佢屋企出左事.
都吾想再煩佢.
佢屋企又出左事.1定好煩喇.*t^t'
咁多事咁啦啦發生.
好想喊.t^t'
唉.d0wn左好耐.
但佢sd左sms比我.
發現佢傻傻地.哈*=w='
之後.開心左d喇.
好似冇事咁.
但佢屋企d事.佢果陣1定好辛苦.
希望佢冇事.*
組長既事我都冇再諗喇.*
唉.
心情'煩'複耶*tvt'
CMv3v
|