*誰能送我一個沙漏 將失去的全部挽留?:-(
sukibo
暱稱: -T S H B B C H U(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


我唔識愛你` 傷心 分類: #拍拖d野

我而家先知.`

原來我係你心目中...`

地位係最[後]個個lor.../__\`

咩都俾我仲要!_!`

係咪?!`

打波仲要過我a__a`

打機仲要過我a__a`

同d fd玩都仲要過我a__a`

有冇講錯?!`

我諗冇lor..../___\`

我每日都係到等你電話.`

係每日!!`

由開始ga時候,`

每日十幾個,`

到而家..../.\`

一日得番一個......`

我真係唔知仲可唔可以俾自己去愛你`

愛你太辛苦`

我可以忍受你唔好ga性格`

一次半次冇所謂`

但唔好我忍你一次`

你就以為我永遠都係甘忍你`

我都係[人]嚟伽`

我都有火`

我都有脾氣`

我都有性格`

我都有一條底線`

我一到條底線,就會爆`

我都唔想呢篇係甘樣打`

但我真係忍受唔到啦`

我唔中意我男朋友握我`

但你一次又一次甘握緊我`

我對你真係好失望呀`

到底你係咪真係愛我?`

你知唔知你已經好多日冇陪我!`

我掛住你,你知唔知?`

我好想見下你,你知唔知?`

我唔想俾你握,你又知唔知?`

星期1,3你要打波`

星期2你去打機`

星期4一人一藝`

得番星期5`

有時又話去呢到,去個到`

總之就冇一日陪我`

我都算`

但你明明應乘咗我今日陪番我伽`

又要講大話lor.../__\`

sd sms俾你又唔回`

call你又唔聽`

好彩我有番到學校姐`

俾我見到你已經換曬衫,打緊波`

個一刻我心真係好痛`

好想喊/___\`

點解我男朋友會係甘?`

點解我男朋友會握我?`

我仲應唔應該信我呢個所謂ga[男朋友]?`

我真係好唔開心`

我信你,所以我俾自由你`

但你好似愈嚟愈過份利用我對你ga信任`

我真係唔知我仲可以做d咩`

 

期望你太多 , 注定難過`

 






訪客留言 (返回 sukibo 的日誌)


tinglove414 於 2009-11-11 09:34 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-11-11 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tinglove414 於 2009-11-07 11:52 AM 發表:
我5係TB BO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
係咩,我以唯你係tim.
呵呵^___^
Posted at 2009-11-09 09:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tinglove414 於 2009-11-06 08:47 PM 發表:
cm,呢D咁既人要5要都吧LA..
5好5HAPPY
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 甘我要你啦^___^
好冇??嘻嘻.
Posted at 2009-11-06 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



VenusBaby 於 2009-11-04 10:08 PM 發表:
comm3nt']
冇事嗎???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 點會冇事/__\
唉~
Posted at 2009-11-04 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



anakin666 於 2009-11-04 09:02 PM 發表:
是但la!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



puipuikatie 於 2009-11-04 08:42 PM 發表:
吾好吾開心啦;
你吾仲意吾好再同佢1齊啦;
自己辛苦咪仲衰:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔捨得呀`
Posted at 2009-11-04 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



anakin666 於 2009-11-04 08:36 PM 發表:
算la!!我咪又係咁/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你點同`
小痴對你甘好`
Posted at 2009-11-04 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]