|
|
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
你咪on9啦;好冇?-,-  |
分類: #拍拖d野 |
I'aM n0t玩具!!!0k??
唔好再當我係玩具啦-,-
我唔係你屋企隻公仔牙...
我係人嚟伽;
一句都冇講低就話分手;
而家一句s0rry都冇...
就話要同番我一齊....
咩事姐?
你估你真係大佬咩?
話點就點;
我係人;
人有感情...
我會笑;會開心,
但都會喊,會唔開心,
我當初用咗好多時間去忘記你...
唔好要我再用多次d時間去做同樣ga野;
我唔想甘浪費lor...
我好難先可以
真正忘記你,
唔再諗住你;
唔再掛住你;
唔再為你喊;
點解你係都要提番呢件事?
點解係都要話同番我一齊?
我已經唔想再同你拍拖啦;
你有諗你自己ga感受;
但都唔該你諗諗我ga感受牙...
thx你牙;
我好難先可以當你係我朋友,
唔好搞亂我好冇?
|
網主回覆
我諗唔會;佢份人點會...
回嚕v_v Posted at 2010-02-08 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你係咪真係想死??-,- Posted at 2010-02-08 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘻嘻;多謝^_^ Posted at 2010-02-08 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|