考試完咗啦^__^
真係開心,成個人鬆曬=)`
----------------------------------------我係分界線-------------------------------------------
今日最後一日...(緊張'')
考完同牙丁,茵梨去咗陳貞屋企打麻雀^_^`
同埋玩佢隻baby`
食咗野先!
買咗2個包包,`
但食咗一個v__v
之後打牌...`
baby走嚟走去-,-`
好煩...
之後膠麗嚟咗...`
牙丁唔打俾佢打^^`
之後我叫牙丁幫我打住先.`
等我食埋個包再打`
點知baby見我有野食,`
就走埋嚟,
甘我咪俾咗d佢食^_^`
食完打多一[po]`
跟住冇打...
係到上facebook睇野.`
then,話去西九行陣順便買條褲23号着...`
baby又去...
準備出門口個陣麗麗...`
講咗d勁gag ga野`
我同茵梨笑唔到^^`
哈哈^^`
之後我同牙丁去咗西九先,`
陳貞同茵梨放低baby先嚟,
上到9樓,見到恩恩佢哋^^`
吹咗陣水...走lu`
去咗買褲,`
買完見佢哋仲未嚟,`
我又要番屋企..`
so走先v_v`
---------------------------------------我係分界線----------------------------------------
to;我隻佬scm`
你呀!成日激嬲我;串我..`
再係甘唔送野俾你伽^_^`
又話今日陪我行西九`
結果去咗傻賢屋企...`
憎死你=(`
又話晏d嚟...`
晏到我番到屋企啦,`
你到而家仲未call我`
真係殺咗你呀>,<`
by;你隻衰婆tsh`
|