*誰能送我一個沙漏 將失去的全部挽留?:-(
sukibo
暱稱: -T S H B B C H U(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


15.01.2010` 開心 分類: #今日做過乜

考試完咗啦^__^

真係開心,成個人鬆曬=)`

----------------------------------------我係分界線-------------------------------------------

今日最後一日...(緊張'')

考完同牙丁,茵梨去咗陳貞屋企打麻雀^_^`

同埋玩佢隻baby`

食咗野先!

買咗2個包包,`

但食咗一個v__v

之後打牌...`

baby走嚟走去-,-`

好煩...

之後膠麗嚟咗...`

牙丁唔打俾佢打^^`

之後我叫牙丁幫我打住先.`

等我食埋個包再打`

點知baby見我有野食,`

就走埋嚟,

甘我咪俾咗d佢食^_^`

食完打多一[po]`

跟住冇打...

係到上facebook睇野.`

then,話去西九行陣順便買條褲23号着...`

baby又去...

準備出門口個陣麗麗...`

講咗d勁gag ga野`

我同茵梨笑唔到^^`

哈哈^^`

之後我同牙丁去咗西九先,`

陳貞同茵梨放低baby先嚟,

上到9樓,見到恩恩佢哋^^`

吹咗陣水...走lu`

去咗買褲,`

買完見佢哋仲未嚟,`

我又要番屋企..`

so走先v_v`

---------------------------------------我係分界線----------------------------------------

to;我隻佬scm`

你呀!成日激嬲我;串我..`

再係甘唔送野俾你伽^_^`

又話今日陪我行西九`

結果去咗傻賢屋企...`

憎死你=(`

又話晏d嚟...`

晏到我番到屋企啦,`

你到而家仲未call我`

真係殺咗你呀>,<`

by;你隻衰婆tsh`