| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| 2006-11-16 |
今朝起身都覺得個肚係有d唔妥當ga la~但都係照去番學~bc今日頭一堂英文要test
搭緊車ge時候仲唔掂~勁想落車去搵廁所,但都死忍住~
終於去左廁所la~以為冇野la~到左開始test ge時候又痛番~前面果個死林東x話我因為測驗前恐懼症太緊張wo~但今次我真係唔係因為緊張lo,我覺得係食錯野~痛住黎測驗~好辛苦~
8個字都唔夠要寫一篇leaflets根本就唔夠時間~有d point都未寫完~睇黎今次真係凶多吉小la~
中文miss去左旅行~比左潘sir代左一堂~好彩代左一堂姐~如果唔係我就悶死la~第二堂自修
econ比細郭sir教真係不敢想像~我咁耐以來都唔知佢教左咩~得佢自己先明~唉!!
lunch~我,坤,菜三人行去左大排檔~大家都叫左一個好討厭ge所謂牛肉可~冇味ge~
放學with+欣by98A
放工GE時候係商場比人拉住sell人籌保險,wates左我成半個鐘~留左個假電話先可以走人~
|
| 刊登時間︰2006-11-16 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
| 2006-11-14 |
我幾日都冇打到日記la~因為之前幾日ge心情都好差~日日都好down~so冇心情打
都唔知點解會咁ge~成個迷咁~眼淺左好多~無lala都可以喊ge~好奇怪!
我唔知係咪就快更年期le~心情變化好大~老一d就死la~
但好彩有成班fd ge支持下~今日終於好起來了~哈哈~冇事lur~
多謝你地ar~chloe盒朱古力好好味ar~thx!(芬,kman,強,花,chloe,坤,欣,蔡)
原來當你有事ge時候最需要ge就係朋友,佢地會安慰你陪住你~咁就唔會亂林野ga la
可能依排學校d test同hw比左我太大ge壓力la~我要學下點放鬆自己ga la~
|
| 刊登時間︰2006-11-14 06:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 11 日 星期六  |
| 2006-11-11 |
壽星仔------kman
happy brithday呀!!
琴晚我去左newway慶祝~我,芬,伯,花,kman
嘩~有好多野食ar~正~又可以唱k~超happy ar
好耐都冇唱過k la~我地點左超多歌~首首都大叫~喉嚨今晚做左受害者la
到左12點蛋糕都仲未黎~我就出左催人拎la~佢地話冇落到order wo~我明明book左有人生日ga ma係琴晚~
so佢跟進完都有送番蛋糕~then我去仲影相~
唱到3點幾~個個都累到訓晒係度~得花同伯最有精神係度唱~勁ar~
伯,芬,kman今日朝早仲要番school補課~唔知佢地點算~
我終於都忍唔到la~同花搭的走先~佢地就去左m記等天光番school~
 
 
  |
| 刊登時間︰2006-11-11 11:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 60 | »
|