| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
| 2006-08-14 |
依兩日又去左個fd屋企玩~
好不幸依兩日個胃好唔听話~成日都痛~好辛苦
要不停訓係床度休息先冇咁痛
可能係唔夠訓la~加上又冇咩食過野
依兩日食左我中e ge海鮮(蟹)~好開心~呵
如果唔係我成日都胃痛就唔會令到大家咁悶la~sorryar∼thx你地照顧我
今日12點到就同左芬搭車
芬媽請飲茶∼then番工∼
番到公司老細將好多機搬走晒∼好多客都以為公司要關門大吉
只不過係將d壞機換新機姐∼
地方大左好多∼阿強今晚辛苦死∼不過我都有幫手拖地ga
累死左∼兩日加埋訓唔夠6個鐘∼
今晚要早d訓先得∼zzzzzzz.........
|
| 刊登時間︰2006-08-14 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
2006-8-10 |
友情 > 愛情?
好多野連我自己都唔知想點...
究竟係唔係每個人都係唔了解自己ga?
呢幾日真係有d迷茫+惆悵,,,,,,
D生活日日如是,而且身邊ge fds都搵到份好工都唔知我將來果份工又會係點ge le?
係一年前ge8月我做左le個決定,究竟岩唔岩?我會唔會後悔啊?如果我當時選擇重讀又或者係另一間學校升中六,依家我又會點呢?
希望我d fds可以考到大學啦...你地要加油啊! |
| 刊登時間︰2006-08-10 11:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
| 2006-08-09 |
今日好早就起左身la~原因係我真係訓唔著ar~
明明琴晚一d都唔緊張ga~唔知點解到左今朝就360度轉變
芬一早就send左個check成績ge網俾我~我林左好內先有勇氣上依個網~
結果好彩冇令我失望到~good luck!!
希望係今次會考考得唔理想ge人唔好失望ar~原來有好多野只要你付出過就會有回報ga la~只係時間ge問題
林住今日去唱k ga ma~但neway一早已經排晒好多人等位~結果冇得唱~好唔開心
THEN去左APM吹左一陣水~with芬,sam,伯
到左1點到去左漢陽苑eat lunch~
伯伯要番school補課~我就陪左芬,sam去左自修室溫書
冇書溫ge我就借左3本書黎睇~但最後都係捱唔落去走人先~
sorry ar~又話陪你地去溫書~結果都係走左
sam俾左首歌我听~唔知點解一听依首歌就好感慨咁流左幾滴眼淚出黎la~真係眼淺~冇用
但都係要繼續听,有d問題ga我~!
今晚個肚好唔舒服~睇黎佢真係受左傷la~
|
| 刊登時間︰2006-08-09 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 60 | »
|