返左咁耐學,先知英文補習班果個Asir係住系我對面...但聽佢講書好眼訓∼絕對唔係佢ge問題∼咩野都係我錯,係未?
就黎換眼鏡啦∼有D緊張teen~今日見到個人戴眼鏡戴到超囧ge人好驚會好似佢咁呀~
蕉燕琴日返左黎,一返黎就叫我地開雞當~哈哈~但都係講笑姐,,,好想佢返簽教呀~因為D英文完全唔明~應該唔係呀sir ge問題而係蕉燕以前逼我地聽書,果時唔聽都唔得~但e家呀 sir講野冇人聽,我又冇人逼,所以都唔想聽~我覺得果個呀sir 幾慘~冇人聽佢講野都算啦~仲咁噪...唉~話晒佢一把年幾...
聽我家姐講:讀書唔係聰明先叻∼係要睇下你有冇耐力...我覺得佢講得幾啱∼
|