我都幾悶嫁......早上同左個fd出去玩....下午(即係儀家啦)就玩吓電腦......我呀媽本來封緊我機嫁....不過佢好似唔係好記得lo~玩左咁耐.....佢一句都冇講喎!!好happy......呀係~我琴日睇左一公升眼淚........好可憐呀~~咁悲傷的事都係唔好講啦........唉..........我都唔知明天打唔打到日記lo~聽日好忙呀~又要去補習喎.....又要出街同唔知咩誰食飯.......我的節目好多呀~~oh no~明天要步操....個次步操俾人踩斷左對黑鞋....要立刻出去buy~~希望今次唔洗啦.....都係唔講啦~~88
|