今日:
第一堂:讀寫堂
悶到x街呀!睇book~上到圖書館後,傾計計.......冇啦~就係咁過左一堂啦~無奈....
第二堂....中文堂(最憎既一堂)
係到罵...好憎佢~好憎憎憎憎憎憎憎憎憎你呀!!
小息.....
冇野做~~^^
第3,4堂係英文堂........
上左去~做做做做......
落左去......冇啦~玩玩玩玩
午飯.....早左放.....happy
第5堂....普通話堂
同sheman(唔知係唔係咁串)玩......玩咩?就係塗果液~好無聊!!
第6堂...數學堂//
miss第一個就係我....本來要架....不過我地個file開唔到~所以唔洗!!
|