琴日係學校既開放日.我要番去表演呀!(唔想)琴日早上12:00就番到去學校,我同李雙意都味食野,問左miss訐出去食野啦!
落去hall啦!表演完~好開心....走得喎!佢又話4:30先走得~
去找呀媛....個d唔想講!
夜晚就玩勁舞啦........一日就係咁過左啦!!(無奈中......)
今日就冇咩做啦!睇電視,玩電腦,sleeping!就係咁過~
好開心....聽日不用番學呀!勁happy 喎!