好可憐呀!(今日)人地間間學校都不用番,得我地個間要番!好可憐呀~
讀寫堂...
玩玩玩.........
中文堂.....
悶悶悶悶~~
小息...
冇野做~
英文...
正呀!落左禮堂玩個d咩野....我都唔知係咩!!哈哈~
午飯....
都算係一個安寧既午飯啦!好正!!
普通話....
都係無聊既!!
數學...
做d勁勁勁無聊既野....鍾派左數學統評....都ok既!!
放學就可憐啦!比人玩呀!好無奈......死得啦~