今日都冇咩做!
統評...
統英文喎!唔know....就sleep啦~
英文oral~
無奈.....冇野做!
小息...
冇咩special啦!
數學...
有人抄功課...叫人叫佢出黎!人地話係32號講比miss聽有人抄架.....好cheap呀!
綜人...
又轉番個miss chan啦!鍾可憐呀!咩都唔比人做......
午飯....
遲左放呀!食得都算快架啦!
中文....
我同青彤係到傾計....都冇聽過佢講野lor~
英文...
勁無奈喎!miss man講左一d野.......=.=''
周會傾左個個英文歌唱比賽呀!^~^
留CM呀!!ThAnk YoU~~
|