So Ki YaN
sukiso
暱稱: s!u 茵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-08-29
2007-08-25
2007-08-22
2007-08-21
2007-08-20
文章分類
全部 (101)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 101
留言總數: 174
今日人氣: 54
累積人氣: 4313
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天


2007-04-14 分類: 未分類

打番琴日個d先...

數學...

冇野做....唔係好明佢講個d野呀!

綜合人文...

簡直係唔知佢係唔係係到上緊堂架....機本上..全班都冇咩人聽佢講野...(好似有占士啦.等!)個個都話想楊sir番黎教呀!佢好好人架....

小息....

俾陳嘉雯搞到勁遲放....冇咩可以做啦!

中文....

都唔知佢係到講咩!就係係到抄抄野啦!

英文...

勁好呀!miss man唔知去左邊呀!我地要peter pan quiz呀!佢俾我地睇peter pan做+俾我地係到互抄喎!好無奈呀!問番其它組既人....佢地話要自己做架....個時真係笑死!next佢派左張paper叫我地係this lesson做Q左佢!又係抄啦!冇野好講呀~

午飯....

我同呀媛比左D野呀dick~thank you呀 呀dick~help我同呀媛拿野!落左去食野~

科學...

呀sir遲左黎.....我係到聽歌歌呀!聽完..佢就番黎啦!好無奈呀!又唔比我聽多陣喎!!!

班課...

做問卷同唱歌.....

next就合唱團啦!都ok既....不過就好想sleep呀!

我番到屋企...sleep左3個鍾...好happy~睇電視+玩電腦.....玩到9:00到....就睇電視啦~睇到12:00幾先sleep呀!

今日:

冇咩野....

早上去彈琴....冇野做....

玩電腦玩到宜家先打blog~今日都好happy呀!~聽日呀dad唔知約左邊個~話要出去食飯....梗係勁度唔想啦~但係都係算啦~

唉.....我係一個好可憐既人呢!




訪客留言 (返回 sukiso 的日誌)


frankie6610 於 2007-04-15 12:36 PM 發表:
HIHI
CMCM
幫我留返///...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~好呀!無問題呀~
Posted at 2007-04-18 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]