打番琴日個d先...
數學...
冇野做....唔係好明佢講個d野呀!
綜合人文...
簡直係唔知佢係唔係係到上緊堂架....機本上..全班都冇咩人聽佢講野...(好似有占士啦.等!)個個都話想楊sir番黎教呀!佢好好人架....
小息....
俾陳嘉雯搞到勁遲放....冇咩可以做啦!
中文....
都唔知佢係到講咩!就係係到抄抄野啦!
英文...
勁好呀!miss man唔知去左邊呀!我地要peter pan quiz呀!佢俾我地睇peter pan做+俾我地係到互抄喎!好無奈呀!問番其它組既人....佢地話要自己做架....個時真係笑死!next佢派左張paper叫我地係this lesson做Q左佢!又係抄啦!冇野好講呀~
午飯....
我同呀媛比左D野呀dick~thank you呀 呀dick~help我同呀媛拿野!落左去食野~
科學...
呀sir遲左黎.....我係到聽歌歌呀!聽完..佢就番黎啦!好無奈呀!又唔比我聽多陣喎!!!
班課...
做問卷同唱歌.....
next就合唱團啦!都ok既....不過就好想sleep呀!
我番到屋企...sleep左3個鍾...好happy~睇電視+玩電腦.....玩到9:00到....就睇電視啦~睇到12:00幾先sleep呀!
今日:
冇咩野....
早上去彈琴....冇野做....
玩電腦玩到宜家先打blog~今日都好happy呀!~聽日呀dad唔知約左邊個~話要出去食飯....梗係勁度唔想啦~但係都係算啦~
唉.....我係一個好可憐既人呢!
|