今日....冇咩野做啦~
第一堂係發夢既.....
第2堂...
好玩呀!睇frankie同miss大戰...不過miss好似好想哭咁(好眼淺呀!!)
小息...
好正常咁過左...
英文x2
無聊咁係到演戲呀!真係無聊到死呀~
午飯./..
冇野好講呀!同yuki姐大戰.....好無聊....見到uncle哭...哭完之後...佢打我呀!=.='''(勁爆無奈呀!!)
普話....
個校長黎睇堂...有人話校長:如果佢睇到邊個趴底就係張paper到寫喎!!
數學...
小測..無聊~不過得24分....比人串呀!(係楊家俊先生,佢有25分////多1分!=.='')
|