琴日.....
玩勁舞...=[]=''
升左5lv....
3:30去左補習....
補完...番屋企....
換33....去唱k...[去左neway]
笑死....^^
番屋企....睇電視.....[冇野睇既....=[]='']
訓左教.....^^'' __________________________________________________
今日....
好YA...今日唔洗補習....[放一日假....^^]
hold''