So Ki YaN
sukiso
暱稱: s!u 茵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-25
2007-08-22
2007-08-21
2007-08-20
文章分類
全部 (101)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 101
留言總數: 174
今日人氣: 20
累積人氣: 4076
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


2007-08-18 分類: 未分類

17*8*07

食m記____

玩電腦玩到3:00到...

出去補習____

去到補習社..... [好似早左好多咁既....=3='' ]

同d fd子傾計計=]

傾到入去....上英文呢!!....

本來係唔倦既=]

但係入到去上左一陣....

就好倦呢!!所以訓左一陣....

訓到佢冇啦啦講野.....=3=''  [唔濟呀!!做咩冇啦啦嘈醒我姐??!!]

 

番到屋企....

玩msn....打blog+xanga....電視....

今日好倦....訓陣先!!=]

 

今日冇左120蚊呢!!!

 

p.s____

今日講左一句去白痴既野_____

''比車撞好小事姐....入醫院既手術室搞下....咁就番屋企....''

哈哈

好無聊....

 

 

 

 

呀哥留cm呀......




訪客留言 (返回 sukiso 的日誌)


puppy_tung 於 2007-08-20 06:24 PM 發表:
妹妹好串牙! =]
哈哈!
支持你串仆街! >3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...
我冇串呢!!....
唔好講咁多粗口吧!!
呵呵
Posted at 2007-08-20 07:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yauym2 於 2007-08-20 11:26 AM 發表:
路過滴-3-
做咩去到我個blog都唔留個cm先走牙'']
你唔留俾我,我留俾你喇'']
得閒上下我個blog留返個cm喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都知你路過啦!!
去你個blog一定要留cm比你架咩??可況我係唔小心禁到你個blog個制架咋喎.....
你咪唔好留比我lor....又冇叫你一定要留比我....
講到你自己好似好辛苦咁.....=.=''
得閒先算啦....得閒都上下人地個blog啦....
上你個blog做咩呀??死呀??
Posted at 2007-08-20 06:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yauym2 於 2007-08-18 07:37 PM 發表:
路過滴-3-
比個cm你
happy嗎
開心嗎
同你做朋友呀!!
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦....
多謝喎.....
happy??ok啦...唔係好happy姐....
happy同開心唔係同一個解釋咩??點解要重複呢??
做朋友....我都唔知你係咩水....點解要同你做fd呀??3唔識7....
^^????我係=.=''
 
Posted at 2007-08-18 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yeungkarchun 於 2007-08-18 07:31 PM 發表:
HIHI''
比個CM你 >.<''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝喎....呀哥....^^
Posted at 2007-08-18 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



q19981998 於 2007-08-18 05:35 PM 發表:
點解MSN無上線?>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有呀
Posted at 2007-08-18 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



q19981998 於 2007-08-18 05:34 PM 發表:
我呀>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知
Posted at 2007-08-18 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



q19981998 於 2007-08-18 05:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2007-08-18 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



q19981998 於 2007-08-18 05:32 PM 發表:
你好..
晴妹妹上
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好好....好
Posted at 2007-08-18 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]