今日喬姐問和點解唔post d gill gill既相上黎....., 咁和就post一些啦..... 今日中史小測..... 十分不幸..... 要donald幫的改.... 我哽唔製!.... 所以lur miss轉人.... 但禍不單行.... 換作了alice改..... 真失敗.... 不過..... 原來我寫錯3題...... 但alice只計和錯了2題...... 後尾仲死呦爛呦呦返一分.... 哈.... 9/10分啦..... 以本笨倒楣的一生來說... 說是很好運了... 對嗎?..... 明人就係yes出既日子啦.... 超期待哩..... 好想有twins/hotcha既贈品哇..... 好想煲哂惡作劇2吻12啊.... 咁就可好專心煲18禁不禁同溫書啦.... 1/4就term test了..... 悲..... to:ho wing 班網網址: http://1a6bnew.c.forumable.net/tc/ 今日係咁多啦... 記住多d上黎啊.... a..... 仲有..... 我可以幫人整banner啦.... 想整ban找和啦.... 明星.... 歌詞什麼都行哦.....
update xanga....
順路兜一兜......
今日電視一日到黑都係播肥姐d野... 好無奈.... 唔係話我黑心,....人地死左我一d都唔傷心.....傷心係有既.....肥姐係一個好人....我知.....但我既觀點係....肥姐人都死左.... 安葬好了..... 我地仲要不斷重複..... 好似方死人唔流眼淚唔心息咁.... 我就絕對唔讚同.... 我地唔係更應從傷痛走出黎..........(閱讀全文)