★20091011
好啦 轉個新qooza:)
yoho 今日同fifi去左mk xd
陪左佢買左幾件衫
興興就黎生日;)
fifi買左個鴨鴨既樽
但係行多1條街就發現佢買貴左11蚊xd
傻左添xd
之後去左旺中
買左個木牌比興興:)
但係好貴呀
同左fifi夾錢:D
我出70$ 好貴呀
不過都值得既
個牌真係好靚
有妳最鐘意既粉紅色
好啦 因為我好愛妳
所以先買比你架xd
同阿公要恩愛 哈哈xd
我地識左3年
但係f2先開始熟:)
之後我地5個開始1齊玩
我真係好開心
因為日日都一齊玩xd
loveyouall★

|