| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |
 | |
| 1210 |
|
今日好早去左文仔屋企..
之後同黑仔..呀銚..eman..撚成..呀龜..99廣..07去左食早餐
食完之後成班人去晒文仔屋企喇..坐左一陣之後..
文仔個d就去左差館落口供喇..咁我同eman..呀銚行新[不]江..
唉..佢地落完之後食野..食完野之後影相..影相過陣時..eman佢好偉大呀..哈哈
算啦..都過左去喇..之後我就去左文仔屋企喇..就係咁又過左一day喇
好野..聽日同文仔..同埋我d親戚bbq..哈
ps..以後唔好叫黃俊文做黑仔..佢叫做[文仔]..
因為佢真係太黑仔喇..
|
刊登時間︰2005-12-10 08:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
文仔 於 2005-12-10 11:01 PM 發表:
|
網主回覆
算啦..我原諒你一次..咁多啦 Posted at 2005-12-10 11:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
肥欣=]* 於 2005-12-10 09:18 PM 發表:
唉..
老公依排唔得閒..so無幫我留言..
不過算啦..
|
|