| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 12 月 17 日 星期六 |
 | |
1217  |
|
今日同呀文..99廣..撚成,,呀龜..07..bon..呀銚..
蛇仔明..豪仔..一齊出左元朗..睇99廣紋身..
之後就咁咁咁咁同黃俊文嗌交..
|
刊登時間︰2005-12-18 01:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Asha,,** 於 2005-12-18 02:47 PM 發表:
[]姐姐**,,知唔知我係冰個XD*卡卡,,*
唉也也,,,個屎忽文蝦你呀...。*打佢NA``

巧耐無見過你兩個喇◆…*嗚嗚++掛你地耶,,
Xmas有咩做唷,,]×] 差唔多XMaS喇__ _ _讓下大家喇▌▍~~你都唔想XMAS過得唔HAPPY架嗎!!!

LUV*SHA,,*
|
網主回覆
你都要快樂呀 Posted at 2005-12-19 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文仔 於 2005-12-18 02:06 PM 發表:
我唔識點樣講野黎哄你
對唔住呀.......希望你唔好嬲我啦
|
|
|
文仔 於 2005-12-18 01:47 PM 發表:
^__^
唔知想同你講d咩tim............
sorry啊昨晚
|
|