| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 12 月 21 日 星期三 |
 | |
| 1221 |
|
哈哈..我仲有4日就生日喇..好開心呀
[以下係好肉麻既野..睇到唔好笑..全部都係發自內心既]
sor..[文仔]..我唔夠膽再應承你d咩???
但係我可以同你保證唔會再有下一次..’
我好相信報應..但係我唔想報應會發生係我身上..
我真係唔想呀..我今日聽到你咁講..我個心真係寒左一寒..好唔知點咁
sor呀..不過我好記得你最後講過句..希望年年既[性]誕節都係你陪我過..
特然之間開心番 tim..>333<
肉麻dd講句..我愛你
|
刊登時間︰2005-12-21 07:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
文仔 於 2006-01-01 05:56 PM 發表:
老婆新年快樂
希望係新既一年黎我地會開心過2005年個時
希望會長長久久.....大家都唔好再因小事搞到變大事
唔想啊.....我會比2005年個時咁加愛你
|
網主回覆
聽住先啦..得個講 Posted at 2006-01-08 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|