| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 | |
1231∼11  |
|
日頭同文仔..eman..99廣..食早餐
同文仔..eman..呀銚..99廣..07..撚成..呀彤一齊去左倒數
今年係最開心既..>33<哈哈
我地去左mk食野[榮記d野真係好食..eman可]..跟住行左一陣先..之後搭mtr去尖咀..
我地影左好多相呀..哈哈..有好多相嫁

|
刊登時間︰2006-01-01 05:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
凱婷×□█ 於 2006-01-03 11:48 PM 發表:
HI*!∼令女..
新年快樂呀...
2006年..開開心心咁過喇...*
22...睇唔到D相相呀,...
好啦..BIBI!*~啜卜
|
網主回覆
u2
一係你問我攞好無呀..??? Posted at 2006-01-06 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|