| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 9 月 22 日 星期四 |
 | |
唉''..  |
|
今日又係同99廣..呀銚一齊搭的屎番學..
唉..今日比呀s!r收撚左部電話呀..!
好彩攞得番姐..''
都唔知打乜好..唉''悶呀,,
仲有呀..幫幫手留個言呀>3<''唔該
|
刊登時間︰2005-09-22 06:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
●*琦..+]* 於 2005-09-22 09:43 PM 發表:
|
網主回覆
ok.... Posted at 2005-09-23 05:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙亮∼ 於 2005-09-22 09:30 PM 發表:
嘿嘿上左黎喇係唔係好開心呢∼
太乖喇我你一叫我就上黎喇哈哈
|
網主回覆
我梗係開心啦..
我都知你乖..乖就我d上黎啦..呵 Posted at 2005-09-22 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙亮∼ 於 2005-09-22 09:30 PM 發表:
嘿嘿上左黎喇係唔係好開心呢∼
太乖喇我你一叫我就上黎喇哈哈
|
網主回覆
............. Posted at 2005-09-22 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[|!!×樺bb﹡ 於 2005-09-22 06:18 PM 發表:
|
網主回覆
好呀,,哈 Posted at 2005-09-22 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[|!!×樺bb﹡ 於 2005-09-22 06:18 PM 發表:
|
網主回覆
哈哈..呀妹''
你真係好,,仲好過黑仔..
你成日幫我留言..但係黑仔...唉''唔好提 Posted at 2005-09-22 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[|!!×樺bb﹡ 於 2005-09-22 06:17 PM 發表:
|
網主回覆
我都好悶呀..都唔知有咩做..'' Posted at 2005-09-22 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[|!!×樺bb﹡ 於 2005-09-22 06:17 PM 發表:
|
網主回覆
你咁無記性嫁..你仲記唔記得我叫咩名呀 Posted at 2005-09-22 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[|!!×樺bb﹡ 於 2005-09-22 06:16 PM 發表:
|
網主回覆
因為我上堂傾電話囉.. Posted at 2005-09-22 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|