| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|
| 2005 年 9 月 24 日 星期六 |
 | |
| ......'' |
|
今日比呀銚嘈醒左
之後去左黑仔屋企..''
去到之後黑仔陪我落街食野..跟住見到文天賜同佢老豆喎..

''坐左一陣..跟住同黑仔同埋d fd ..去左後樓梯坐..坐左一陣..番左黑仔屋企
之後無無聊聊又過一日..唉
好野))*..我配左隱形眼鏡呀,,紫色嫁..聽日有得攞>3<..
我要狂影相相呀'' 哈哈

希望聽日我老豆要番工啦,,耳根清靜喇....哈哈

|
刊登時間︰2005-09-24 07:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LoNg×* 於 2005-09-24 10:53 PM 發表:
Hihi
你帶左眼鏡 型5型嫁^^"
有無噎型呀)^.^(

.....................................今.日我係屋企發左毛.好悶................
..................................88囉 下次再泥
 靚女欣欣童軍''88

|
網主回覆
梗係型啦..

多d黎啦..
你係唔係笑我樣衰呀..

我都唔想入童軍嫁..不過學校一定要你入呀,,
 Posted at 2005-09-25 10:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[|!!×樺bb﹡ 於 2005-09-24 09:29 PM 發表:
蝦蝦. .. 家姐你睇下我同琳琳...我右V..琳琳左V... .家姐同棋你地就直V..真係岩曬..kaka...
|
網主回覆
係喏,,咁岩既 Posted at 2005-09-24 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[|!!×樺bb﹡ 於 2005-09-24 09:23 PM 發表:
蝦蝦蝦. . .家姐你做麥拎左我M!X果相張張上黎阿!!!?
好樣衰呀>< 做麥唔拎我M!X俾你果張阿!!!? 嗚嗚><
|
網主回覆
我覺得好靚呀,,一d都唔樣衰....
你M!x得幾靚呀..我好中意呀..
好姐妹呀>3<''錫錫
 Posted at 2005-09-24 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|