|
|
|
2009-05-23 |
分類: |
|
有時侯還真想放棄`
盲目地緊貼你腳步`
有多麼累你知道嗎`
看著人們一雙一對`
我真希望是你與我`
今日
你同我
講你冇中意既人
唯獨
就淨係同我講
應該
開心定傷心??!
開心
係你當我係麻吉
傷心
係你淨係當我係麻吉
我成功
坐到你隔離啦
有人話我地好襯
但我好驚
你發現
我中意既人
就係你
之後
會疏遠我
只想
每天望住你
開心地笑
我真係好矛盾
|
| 打卜時間:2009-05-23 08:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|