深愛著你
「期待一天你會對我說你愛我」
sumcherry
暱稱: 阿芯
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-04-03
2009-04-02
2009-04-01
2009-03-31
2009-03-30
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 17
今日人氣: 9
累積人氣: 830
站內搜尋
2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


想著想著都覺自己傻 傷心 分類: 未分類

 「銘記傷心說話,更銘記溫暖回憶」
你今日的一句說話,令我傷心至死了..

「期待一天你會對我說你愛我」
但我仲可以盼望咁多嗎?!

5日..5日..仲有5日就100啦..
呢100日,我到底點過?!
我記得你比左開心既回憶我,都好記得你冇理我一個多月,直到宜家..
個一個多月,我真係活係谷底度..

我到底等待緊d咩?!
我覺得自己真係好傻,白白咁等一個好似唔值得愛既人,但..我覺得你就係值得愛既一個人呀!!
我願意等,我可以打動到你嗎?!






訪客留言 (返回 sumcherry 的日誌)


♥Cy` 於 2008-05-17 11:46 PM 發表:
愛一個人,可能就係要付出!
要等待~
不過,D男仔又係既~
成日要女仔等..
咩意思呀?一定要女仔主動既?
做到出面咩?
到時又俾人話發姣!
唉,真係好衰!

我撐女仔們~
芯,加油呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]