summer08 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
星期6~一樣要返學 eng~exam! 但我琴晚仲打緊機!
今朝7點起身..望下d note 之後返以前間中學拎cert.
我的母校~我返來了~~~~~~~~~~~
之後搭車返ive
exam~唔識形容 話難唔難..但唔知佢易係邊-.- 得一版..想點
跟住去左kfc食飯 食完散水
返屋企打機~打機~
食完飯訓教~訓到9點又打機打機~
咁就無左個星期6~
------------
i know..