summer08 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
不做不做還需做... 苦戰legal assignment 苦戰期間仲要handle dk ge聖誕問題 不過頭腦轉數運作100%的我好快將問題迎刃而解~wakaka 呀狗好撐我@o@
由於作戰期間 日記的進度可能會受到影響
而家係19號 琴晚臨訓先醒起未打日記 不過而家都唔記得琴日做過d咩了