lahm 實至名歸,最佳後衛﹏°×
突然再次感到人生好無意義,,,
好灰呀....= =//
琴晚睇返巴西vs法國個場...
無啦~心都淡矖,,,
唉...而家只有睇好德國呀!
列文加油!拿姆入波!!
德國唔好輸呀!!