|
今日,,,,好唔開心囉...=[*
比何松軒先生話我死蠢呀!!!!
激到我呀,,,,係咁打佢,,,,
我要發din啦!!頂頂頂!!!!!
之後,,,就上堂啦,,,,=0="..
第1堂:::CHIN,,都冇咩做GE,,
傾咩鬼楊柳,,,,很無聊的,,
第2堂:::VA,,,都冇教野,,,
成堂傾計囉,,,梁SIR係咁同我吹水...
真係開心啦,,,WAKAA..
第3堂:::TS...係咁玩拍蚊蚊,,,,,,,,,,,,,,,
個個都玩,,,,,係度鬥多,,,好傻仔..
第4堂:::ENG,,,好悶悶....係度發DIN..
LUNCH:::>.<"....BEBE同我,,,,,,>.<"
喊到痴左線....透唔到氣...
真係第1次,,,,=0=".............
第5堂:::冇上到,,,去左見李姑娘,,,,,
嚇到張SIR仆街,,,,>.<'''''''''
弦樂團:::冇拉過咁制,,,,係度同人吹水....
放左學:::老公陪我返去,,,老公應承左我好多野,,
WAKAA,,,之後玩左陣,,,就返去啦..

|