|
今朝,,,返左學校學VIOLIN,,,,
9點都未開,,,又叫人地9點返,,,><”
之後,,,11點幾就走啦...返去換衫衫!!!
換完即刻去搵靜書佢地啦,,,哈哈,,
買好曬野,,,真係好重呀!!之後,,仲有半個鐘,,
之後去左M記,,坐左陣,,,就落去啦,,,
個2個FORM1都幾過份囉,,打比佢先講,,
之後,,就閃去LU*,,本身話去馬鞍山郊野公園,,
點知唔知點解,,唔識去,,去左咩水浪窩,,,,
之後,,,開始啦..IVY冇黎,,SIMMY都冇,,
之後,,,我地整好曬野,,,就開始啦,,都幾開心呀,,
我地幾個一齊玩,,真係好開心架!!!之後,,,
愈黎愈夜,,,愈黎愈夜,,,真係好驚,,,冇燈架!!
勁黑囉,,,之後,,勁多聲,,最得人驚就係,,,,
我同MELODY都聽到,,有把好沉既聲,,,
係好沉既男人聲,,,係度講野,,唔知講咩,,,好得人驚!!
之後,,筷子仔係度嚇我,,好驚呀!!之後,,,少韻冇啦啦大嗌,,
話有人掂佢,,,原來係NATALIE,,,想叫我,,整到佢,,
之後,,,走之前,,抽獎,,MAYMAY真係勁,,!!!!
之後,,走LU*,,,好黑,,好驚,,,,個一刻,,,好想喊!!!
之後,,,落到去,,,好開心呀,,,唔洗驚啦,,,=],,
之後,,等小巴,,,,好快呀,,之後去左老公屋企,,,,,
我好勁呀,,,10秒,,,我就喊左出黎,,,,唔知點解,..
對唔住呀,,,老公,,,但係真係唔關我事架,,,,><"
信我啦,,,老公呀,,,唔好嬲啦,,,,唔好嬲啦,,,,
返到屋企,,,,真係,,,,,病左,,,,唔知係咪因為....
老公嬲左,,,唔開心,,,搭的士個陣,,唔知點解會喊.,,
係好快咁就喊,,,好驚老公真係好唔理我啦!!!!

|