我們分手吧..瑩
今日,我終於都選擇了放棄
愛一個對自己完全沒感覺的人,完全沒有意義!
不論說甚麼做做甚麼她都沒有反應時
我白白浪費了自己的感情
愛她又如何,只是在自我傷害。
很不開心呢.............
雖然你答應同我一齊已經有2 weeks...但我覺得你似是對我無乜感覺咁
每次打比你講兩句就收線
約你去街又話吾知
我真係無信心你係真的愛我
我好怕無左你
全都只係因為我愛你